Kerst in Orlando 2010

18 december tot 31 december

De laatste dag / voorbereidingen

Gepost door Robert-Jan en Yvonne

Het is zover, de laatste voorbereidingen. Morgenochtend om 11uur zouden we de lucht in moeten gaan vanaf Brussel naar Chicago en dan verder naar Tampa. Hier zijn de vluchten te volgen:

UA 973 Brussel - Chicago

UA 320 Chicago - Tampa

Weer een lekker drukke dag achter de rug, net zoals de afgelopen weken, dus ben er helemaal klaar voor ! De koffers zijn ingepakt, ik heb al mijn spulletjes bij me (denk aan alle snoertjes, opladers, etc, etc) en de golftas zit ook in zijn travelbag. We zijn keurig ingechecked voor de vlucht morgen, al konden de boardingpassen van de kids niet geprint worden. Dat zien we dan morgen op het vliegveld wel. We hebben uiteindelijk toch met name korte broeken bij ons, want de weersverwachting voor de komende week is een 'steady' 20 - 22 graden, met alleen maar zon. Dus hopelijk klopt de voorspelling ook echt deze keer, en blijft het ook de week erna ongeveer hetzelfde weerbeeld.

Het huis hier is helemaal in kerst-stemming, dus dat gaan we wel een beetje missen. Maar Denise, Joey en kids gaan weer op ons huis (en de honden en katten) passen, en wilden 'verplicht' dat alles in kerstsfeer zou zijn. Dat is goed gelukt volgens ons. We zijn benieuwd hoe het morgen allemaal gaat, de voorspelling is vannacht sneeuw in Belgiƫ, dus hopelijk ondervinden we niet teveel hinder en kunnen we redelijk op tijd vertrekken. En anders is het jammer, daar gaan we echt onze vakantie niet door laten verpesten ;-) ! We vertrekken morgenochtend 'voor de zekerheid' toch maar om 6:15, een uurtje eerder dan normaal. En dan gaan we het wel zien.

Alhoewel het volgende verslag hier vanuit hopelijk Chicago of Orlando zal zijn, zal ik tussendoor toch goed op Twitter te volgen zijn, en ik heb ook weer een link toegevoegd naar mijn Twitter berichtjes hier op de weblog. Helaas niet zo duidelijk te lezen/zien, maar krijg het niet anders voor elkaar. Ik ben alweer verbaasd over de page-hits hier; in korte tijd alweer bijna 5.000 bezoekers en dagelijks rond de 300 - 400 bezoekers ! Dank daarvoor en tot snel allemaal ! Het is tijd om naar bed te gaan, morgen vroeg op !

10 reacties:

qwertyuiopasdfghjklzxcvbnjkm zei

Zoals ik lees zijn jullie er helemaal klaar voor, lekker hoor!!
Ik hoop dat het meevalt morgen richting Brussel.
Genier er lekker van, de komende week en een goede reis!! We kijken uit naar jullie blog/twitter updates.
Groetjes, Geert Jan

Lucy zei

Een hele goede reis en ik hoop dat jullie niet te veel hinder van de sneeuw zullen ondervinden.
Groetjes Lucy (Disney fan)

Rick, Sunshine State zei

Een hele goede reis, hopelijk hebben jullie geen tot weinig hinder van sneeuw. We zitten klaar voor de verhalen...

Anita zei

Een voorspoedige reis gewenst met weinig hinder. Lekker om de sneeuw te kunnen verlaten en naar de zon te kunnen. Het weer ziet er een stuk beter uit voor volgende week. Je zult in Orlando genoeg kerstsfeer kunnen ophalen hoor.
Heel veel plezier en ik kijk uit naar de verhalen.
Groetjes
Anita

Agnes zei

Gelukkig al op vliegveld om in te checken, begin goed....... AL GOED zullen we maar denken. Goeie vlucht .Liefs

Unknown zei

Jullie zijn al op het vliegveld lees ik, nu maar duimen dat alles op tijd gaat, goede reis!

Fam Verkoelen-Roeland zei

Als jullie dit lezen, hebben jullie ook al gemerkt dat er een dik pak sneeuw ligt in Belgiƫ. Hopelijk geen vertragingen op het vliegveld bij vertrek... Geniet van jullie verblijf, wij staan paraat om mee te lezen !
Groetjes,

Hilde en co

2theusa/Christa zei

Heerlijk hoor, even de plas over.
Een heel goede reis, en heel veel zon toegewenst.
Wij lezen met jullie mee.

Groet Christa

Marja en Tony zei

Als het goed is zitten jullie nu in Brussel en gaan al bijna de lucht in.
Een hele goede reis en ik kan niet wachten om jullie belevenissen weer te kunnen lezen.
Ik hoop op mooi weer bij jullie, dan is het contrast zo lekker als wij hier ingesneeuwd zitten...

pumi1000 zei

Super veel plezier toegewenst!!!!
Hopelijk geen vertraging door de sneeuw!!

Een reactie posten