Kerst in Orlando 2010

18 december tot 31 december

Huurauto

Gepost door Robert-Jan en Yvonne

Nadat de belangrijkste zaken geregeld waren, de vluchten en de villa, was het tijd om me weer eens te verdiepen in de huurauto. Tot nu toe hebben we al heel vaak de Midsize SUV bij usareisen.de geboekt en dat is eigenlijk altijd goed bevallen. Vaak heel goed, in een uitzonderingsgeval viel de auto een beetje tegen. Maar de prijs was altijd zo goed, dat ik eigenlijk niet hoefde te twijfelen. Maar gezien onze afgelopen zomervakantie met de geweldige Suburban, twijfelde ik nu wel.

Eerst maar weer eens prijzen vergelijken dan. De Midsize SUV bij Alamo via usareisen.de kost voor deze periode (ongeveer 2 weken) rond de € 400. En de Premium SUV / Tahoe klasse via carhireagency.com kost ongeveer € 525, vanwege de nog steeds gunstige koers van de Engelse pond. Ik twijfel best flink, en denk gewoon wel weer een mooie auto te kunnen krijgen als ik voor de Midsize SUV ga. Maar uiteindelijk besluit ik toch voor de Tahoe klasse te gaan, we hebben er zo van genoten de afgelopen vakantie ! Natuurlijk zijn we, net als altijd, weer verschrikkelijk benieuwd naar welke auto we dadelijk daadwerkelijk mee wegrijden. Hopelijk een keer de Tahoe (alhoewel iets kleiner dan de Suburban, ze lijken erg op elkaar), dat lijkt ons geweldig en we zien aardig wat forummers die deze auto ook daadwerkelijk meekrijgen. Over precies 3 weken zullen we het weten !

Chevrolet Suburban

Chevrolet Tahoe

6 reacties:

Teleton zei

Dat wordt weer behelpen; is de kofferbak wel groot genoeg voor de kisten aardbeitjes.....De Tahoe is een fijne kar, ik vind hem zelf het mooist met treeplankjes. We duimen voor je!

Rick, Sunshine State zei

Ik duim met je mee ;-)

Cynthia en Theo zei

Dat is ook een kist van een auto die Tahoe.
Die GMC die wij nu hebben bevalt goed vandaag van Orlando naar Fort Lauderdale gereden.

Fam Verkoelen-Roeland zei

Alvast veel plezier ermee ! Voor ons is een auto niet echt belangrijk op vakantie : als het maar rijdt :)
Groetjes vanuit het winterse Brussel,

Hilde en co

Twan en Judith zei

Sommige dingen kunnen nooit groot genoeg zijn, zoals een auto in Amerika :)

We zijn benieuwd wat het gaat worden.

Agnes zei

wat een spanning kan zo´n vakantie met zich meebrengen he, maar LEUKE spanning, net als nu sinterklaas!!!!! Veel plezier

Een reactie posten